שוק המזגנים במדינת ישראל

שוק המזגנים הביתיים עובר בשנים האחרונות מהפך מטלטל ומשמעותי. חברות שמייצרות ומשווקות מזגנים נותנות 5 או 7 שנים אחריות למזגן. מה המשמעות?

  • שאם לא קניתם מזגן ישירות מאחת החברות המייבאות, אז רוב הסיכויים שהטכנאי שבחרתם בו להרכיב את המזגן הוא עצמאי או עובד בחברת שרות להתקנה ותיקונים.
  • זה אומר שמרגע שהוא סיים את ההתקנה – האחריות עוברת לחברה המייבאת! ואם תהיה תקלה הם ישלחו נציגים שלה.
  • זה אומר שהטכנאי יראה אתכם רק לאחר 7 שנים שוב, (או אם תחליטו להתקין מזגן נוסף, קודם לכן).
  • זה אומר שאתם שבויים אצל החברה המייבאת.

מבחינת יחסי ספק – לקוח יש כאן בעיה כי הטכנאי המתקין לא בונה יחסים לטווח ארוך עם הלקוחות. הוא בא עושה עבודתו והולך. (אני יודע שזו הגדרה כוללת אבל ככה התרשמתי)

ואיך זה משפיע על ניקוי וחיטוי מזגנים?

החברות הגדולות לא מתמודדות כיום עם הבעיה של ריח רע מהמזגן, או מזגן מסריח, או עובש במזגן.

הן לא מכירות בחשיבות ניקוי עמוק תקופתי. אני שומע מלקוחות שהתקשרו להתלונן על מזגן מסריח שמכרו להם תרסיס כלשהו ושלחו להם בדואר. אנחנו יודעים שזה בלוף ותוכלו לקרא מאמרים על כך בהמשך.

גם שמעתי על טכנאי מזגנים שהמליצו ללקוחות להחליף מזגן !!!

וככה, מגיעים אלינו!

אנחנו מומחים בניקוי וחיטוי מזגנים. איננו לוקחים חלק בשוק הפרוע של התקנות ותיקונים. אנחנו חברת נישה שגדלה באופן קבוע, עם לקוחות שמתפלאים על השרות, מזמינים אותנו שוב, מספרים לחברים ולמשפחה וזוכים לשרות מכל הלב.

אנחנו עושים ניקוי עמוק למזגן, על ידי פרוק הפלסטיקה וניקוי בסבון ובמים בלחץ את כל החלקים הפנימיים (מאייד, תעלה, מניפה) ואח"כ עושים חיטוי עם חומר שאריתי שמספק הגנה לשנה שלמה באחריות כנגד חזרה של עובש.

למעשה לאחר טיפול שלנו המזגן יותר מוגן מעובש וחיידקים מאשר כשהוא חדש!