fbpx

איך מנקים מזגן מיני מרכזי – האם טכנאי מזגנים גם מנקה מזגנים?

איך מנקים מזגן מיני מרכזי? האם טכנאי מזגנים גם מנקה מזגנים?

ניקוי מזגנים הוא תת ענף בתחום המזגנים. האם כל טכנאי מזגנים גם מנקה מזגנים ? איך מנקים מזגן מיני מרכזי? 

זו התמחות שיש בה המון ידע ובהרבה תחומים : אקולוגיה, ביולוגיה, כימיה, וכמובן חוש טכני וידיים טובות.

9 שאלות לשאול טכנאי מזגנים שמציג עצמו כמנקה מזגנים:

אם נתקלתם בטכנאי מזגנים שמציע שירות לניקוי מזגן זכותכם וחובתכם לשאול :

  • באיזו דרך אתה מתכוון לנקות את המזגן? ציוד ייעודי, מרסס גינה? 
  • אתה "מרסס והולך" או עושה ניקוי עמוק? מפרק את המזגן? 
  • כמה מזגנים ניקית בעבר?
  • האם אתה מומחה ? או "מתמחה" ?
  • ניקוי מזגנים הוא עיקר עבודתך או אתה מוסיף קצת פרנסה מהצד?
  • מה קורה ויש נזק למזגן? לקירות? ואיך אתה מגן עליהם? 
  • והיה ויש תקלה? האם אתה נותן אחריות ?  
  • אילו חומרים אתה משתמש? אפשר לראות מפרט? או שסתם תגיד "אקולוגיים ובטיחותיים"? פרט ונמק..
  • מהי ההכשרה שלך? עשית קורס לטיפול בעובש? עברת השתלמות וקורס לניקוי מזגנים?  נסעת לחו"ל וישבת בכיתה עם מקצוענים מכל ארצות הברית?  

כאחד שנותן שרות ללקוחות מכל הארץ ובהמון מגזרים וכבר כמה עשורים תשובתי פשוטה וברורה: שקיפות!

בתהליך הבחירה בטכנאי קיים סיכון, שאפשר למזער אותו על ידי פיתוח גישה מודעת ובריאה להתנהלות מול בעל המקצוע. מרגע ששוחחתם פעם ראשונה: צריכה להיות התמקדות שלו בבעיה, וניסיון להסביר לכם – ללקוח מה הבעיה ומה יכול להיות פתרונה ומה העלויות הכרוכות בכך, בסדרי גודל.

טכנאי הגון בזמן ביקור (או בטלפון) צריך לעשות 3 שלבים עיקריים:

  1. אבחון
  2. הסבר ללקוח על האבחון, ועל מהות התקלה ודרכי תיקון.
  3. הצעת מחיר.

אם הרגשתם בכל אחד מן השלבים שיש כאן ניסיון להתחמק מן אחד השלבים או שהטכנאי לא ממש משדר שהוא יודע מה הוא אומר או עושה – זה הזמן לעצור! לשלם לו על זמנו (150 – 250 ש"ח) ולשחרר לדרכו.

עכשיו אתם מצוידים ביותר ניסיון ויותר בטחון כדי לפגוש את הטכנאי המקצועי, הישר, והאמין. אמנם אולי נראה ששילמתם קצת יותר אבל לא הייתם קורבנות של הסיטואציה!  ואסור להיות!

חובתכם וזכותכם להבין הכל וללמוד מהדרך!

דוגמאות לטכנאי הגון: קובי ברדוגו מקלין אייר. חבר וקולגה מהטובים בענף.  

הגישה של "משב רוח" :

מתקשרים אלי עשרות טלפונים בחודש. הרבה פעמים השיחה מתחילה  "כמה עולה לנקות מזגן? "

איך מנקים מזגן מיני מרכזי? אני תמיד מבקש ושואל מה הסיבה שבגללה התקשרתם. האם יש ריח רע מהמזגן? אולי יש נקודות שחורות של עובש? אולי מישהו מבני הבית פיתח אלרגיה? אולי אתם רוצים לחסוך בחשבון החשמל? או שאתם מאוד מודעים ומכירים בחשיבות התחזוקה השוטפת. אולי רק רוצים השוואת מחיר? הכל בסדר רק בואו נבין יחד. 

בכל מקרה ההסבר שלי יהיה מכוון ומדויק כך שאתם תרגישו שאני מבין על מה אני מדבר, ושאני עונה לבעייתכם. אני אבקש תמונות של המזגנים , אפילו שתצלמו לי סרטון. כדי לחסוך את המקרים בהם אגיע לביתכם ולא אוכל לטפל במזגן . למנוע אי נעימויות. 

משב רוח- המצאתיות. חדשנות. יצירתיות. ראשוניות. נסיון. 

  • למדתי בקורסים שונים בארצות הברית במסגרת NADCA  שהינו האגודה האמריקאית לניקוי תעלות ומזגנים.
  • עברתי קורס הסמכה לעבודה בגובה 
  • קורס הסמכה לעבודה בגובה
    קורס הסמכה לעבודה בגובה
  • עשיתי קורס דיפלומה לטיפול בעובש
    תעודת סיום קורס טיפול בעובש
    תעודת סיום קורס טיפול בעובש
  • אני חבר בפורומים בינלאומיים של קולגות ומתייעץ על בסיס שבועי. 
  • מייבא חומרים מארה"ב שמוכרים ואושרים בתעשייה הזו. EPA, וכדומה
  • מפתח שיטות וציוד כדי לפשט את העבודה, לייעל ולהוזיל כל הזמן 
  • לומד כל הזמן בקורסים בינלאומיים. 

לא מנסה למכור, לא דוחף. רק מנגיש מידע. מעל אלף מזגנים אתה נחשב כמומחה. זהו. ההחלטה שלכם. בהצלחה! 

מדיניות פרטיות

מאחר שהגוף (רענן שמואלי – משב רוח) (להלן "החברה") משב רוח מכבדת את פרטיות המשתמשים באתרי האינטרנט שהיא מנהלת ומפעילה.(להלן-"האתרים"), החליטה החברה לפרסם את מדיניותה ביחס להגנת הפרטיות באתרים, והיא מתחייבת כלפי המשתמש לקיים מדיניות זו.

מטרת המדיניות להסביר מהם נוהגי החברה ביחס לפרטיות המשתמשים באתרים, וכיצד משתמשת החברה במידע, הנמסר לה על-ידי המשתמשים באתרים או הנאסף על-ידה בעת השימוש באתרים.

כללי
בעת שימוש בשירותי האתרים נאסף מידע עליך. חלק מהמידע מזהה אותך באופן אישי, כלומר בשמו ובכתובתך, מוצרים ושירותים שרכשת או ביקשת למכור, אמצעי התשלום ששימשו אותך, וכיו"ב. זהו המידע שאתה מוסר ביודעין, לדוגמה בעת שתירשם לשירותים באתרים. חלק מהמידע אינו מזהה אותך אישית ואינו נשמר ביחד עם פרטיך. זהו מידע סטטיסטי ומצטבר. לדוגמה, פרסומות שקראת באתר, העמודים שבהם צפית, ההצעות והשירותים שעניינו אותך, כתובת האינטרנט (IP ) שממנה פנית  ועוד.

רישום לשירותים
ככל שנדרשים פרטים אישיים בעת רישום לשירותים באתרים או בעת רכישת מוצרים בהם, החברה תבקש ממך רק את המידע הנחוץ במישרין לאספקת השירותים או לרכישת המוצרים.

מאגר המידע
הנתונים שנאספו  יישמרו במאגר המידע של החברה ובאחריותה.

השימוש במידע
השימוש במידע שנאסף, ייעשה רק על פי מדיניות פרטיות זו או על פי הוראות כל דין, על מנת –

המידע שישמש את החברה יהיה בעיקרו מידע סטטיסטי, שאינו מזהה אישית.

דיוור ישיר אלקטרוני
החברה מעונינת לשלוח אליך מדי פעם בדואר אלקטרוני מידע בדבר שירותיה וכן מידע שיווקי ופרסומי

מידע כזה ישוגר אליך רק אם נתת הסכמה מפורשת לכך, ובכל עת תוכל לבטל את הסכמתך ולחדול מקבלתו.

החברה לא תמסור את פרטיך האישיים למפרסמים. עם זאת, היא רשאית להעביר מידע סטטיסטי על פעילות המשתמשים באתרים.

מידע סטטיסטי שיועבר לא יזהה אותך אישית.

מסירת מידע לצד שלישי
החברה לא תעביר לצדדים שלישיים את פרטיך האישיים והמידע שנאסף על פעילותך באתר אלא במקרים המפורטים להלן:

Cookies
אתר החברה  משתמש ב"עוגיות" (Cookies) לצורך תפעולם השוטף והתקין, ובכלל זה כדי לאסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר, לאימות פרטים, כדי להתאים את האתר להעדפותיך האישיות ולצורכי אבטחת מידע.

דפדפנים מודרניים כוללים אפשרות להימנע מקבלת Cookies. אם אינך יודע כיצד לעשות זאת, בדוק בקובץ העזרה של הדפדפן שבו אתה משתמש.

פרסומות של צדדים שלישיים
החברה מתירה לחברות אחרות לנהל את מערך הפרסומות באתרים. המודעות שבהן אתה צופה בעת הביקור באתרי מגיעות ממחשביהן של אותן חברות. כדי לנהל את הפרסומות שלהן, חברות אלה חברות אלה מציבות Cookies במחשבך. ה-Cookies מאפשרים להן לאסוף מידע על האתרים שבהם צפית בפרסומות שהציבו ועל אילו פרסומות הקשת. השימוש שחברות אלה עושות ב-Cookies כפוף למדיניות הפרטיות שלהן ולא למדיניות הפרטיות של החברה

אבטחת מידע
החברה מיישמת באתריה מערכות ונהלים עדכניים לאבטחת מידע. בעוד שמערכות ונהלים אלה מצמצמים את הסיכונים לחדירה בלתי-מורשית, אין הם מעניקים בטחון מוחלט. לכן, החברה לא מתחייבת ששירותיה  יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי-מורשית למידע המאוחסן בהם.

זכות לעיין במידע
על-פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א – 1981, כל אדם זכאי לעיין במידע שעליו המוחזק במאגר מידע. אדם שעיין במידע שעליו ומצא כי אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע בבקשה לתקן את המידע או למוחקו.

פנייה כזאת יש להפנות אל mashav3737@gmail.com או באמצעות דואר רגיל אל: רענן שמואלי, מצפה אביב, משגב, מיקוד: 2018700.

בנוסף, אם המידע שבמאגרי החברה משמש לצורך פניה אישית אליך,  אתה זכאי על-פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א- 1981 לדרוש בכתב שהמידע המתייחס אליך יימחק ממאגר המידע

שינויים במדיניות הפרטיות
בכל מקרה בו יבוצעו במדיניות זו שינויים מהותיים בהוראות שעניינן השימוש במידע אישי שמסרת, תפורסם על-כך הודעה בעמוד הבית של האתרים.