fbpx

איכות האוויר

איכות האוויר

איכות האוויר משפיעה על הבריאות

איכות האוויר

פעם לא אכלנו אוכל אורגני. לא שתינו מים מטופלים. גם לא הסתכלנו בחשש לארובות ולשמיים. מעולם לא הייתה פה קורונה. אף פעם לא חשבנו שאיכות האוויר משפיעה על הבריאות שלנו. 

מה גורם לאלרגיה
מה גורם לאלרגיה

פשוט לא הייתה לנו מודעות.

עכשיו זה הזמן להגביר את המודעות לאיכות האוויר תוך מבני. לקחת שליטה על איכות האוויר שאנו נושמים. להבין איך איכות האוויר משפיעה על הבריאות של כולנו. 

איכות האוויר משפיעה על בריאותנו, רווחתנו,  נוחותנו, יעילותנו, ובגדול  על איכות החיים שלנו.

לקריאה מפורטת 

אנו מבלים יותר  ויותר בבית גם בגלל הקורונה.  מספר השעות שלנו בתוך הבית או במשרד או במבנה אחר גדול מהשעות והזמן שאנו מבלים בחוץ. IQA הוא השם שניתן לאיכות האוויר תוך מבנית INDOOR AIR QUALITY , ומתייחסים אליה בשונה מאיכות האוויר שבחוץ.

אין הרבה פיקוח ובקרה על איכות האוויר התוך מבנית. בארץ הנושא לא מטופל כמעט, למעט בתכנון מבנים חדשים בבניה ירוקה, וגם אז אין פיקוח כמו על רמת המזהמים בחוץ .

כל אחד מאיתנו נושם בממוצע 12 עד 20 פעמים לדקה. כל אחת מהנשימות (או במקרה של ילדינו, ממוצע של 16 עד 30 נשימות לדקה) – מכילה לא רק חמצן, אלא גם את כל המזהמים שעפים באוויר. בהתחשב בכך שרמות זיהום האוויר בתוך הבית הם בדרך כלל פי שניים עד חמש פעמים !!!  יותר מאשר הרמות בחוץ-  ברור שאנו צריכים לדאוג.

מקורות שכיחים הם עובשים, שנדדו לתןך הבית, אבקנים של עצים ופרחים שמחוללי אלרגיות. אבק שעליו גרה קרדית האבק שידוע כגורם אלרגני. שיער של בעלי חיים, חומרי ניקוי, אפר ועשן מתנורים, חומרי בנייה שונים. וכמובן וירוסים.

זיהום אויר יכול לגרום לאלרגיות, למחלות, להקשות חייהם של חולים כרוניים וילודים.

משב רוח- מומחים לחיטוי מזגנים, "שואפים לאויר בריא" משפרים את האוויר על ידי ניקוי וחיטוי מזגנים, אספקת פילטרים מיוחדים וחומרי חיטוי שמשפרים ברמה גבוהה את איכות האוויר.

יש לנו מכשירים שבודקים את רמת האבק, וטיפולים חומרים ופילטרים שמורידים את העומס הזיהומי.

כבר כיום אנו עדים ללקוחות שלנו שעשינו להם טיפול במזגנים הביתיים, ואשר פונים למקום העבודה, לגן הילדים, ומבקשים מהאחראים לטפל במזגנים.

הגברת המודעות! איכות האוויר אותה אנו נושמים! זה החזון שלנו!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    נשמח לענות לשיחות בשעות הפעילות:  ימים א'-ה' 07:30-19:30 • יום ו 07:30-13:00 • לא בשבתות וחגי ישראל